Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, τα οποία στηρίζονται κατά κύριο λόγο από το Υπουργείου Πολιτισμού και το Υπουργείο Παιδείας, έχουν ως στόχους...

Περισσότερα...

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο «Ολύμπιον» από το 2001. Είναι ένα πρόγραμμα προβολών εγκεκριμένων από το Υπουργείο Παιδείας ταινιών για μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Οι ταινίες επιλέγονται με γνώμονα την ηλικία των θεατών, την καταλληλότητα του θέματος και την καλλιτεχνική αρτιότητά τους.

Περισσότερα...

Το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης οργανώνει μια σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μια ποικιλία εκπαιδευτικών προτάσεων, δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ομάδα να επιλέξει το πρόγραμμα που επιθυμεί ανάλογα με τους επιδιωκόμενους εκπαιδευτικούς στόχους της.

Περισσότερα...

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης από την 44η διοργάνωσή του το 2003 έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ένα πρόγραμμα masterclasses και ανοιχτών συζητήσεων για τη γνωριμία των φοιτητών και των νέων επαγγελματιών του κινηματογράφου αλλά και του κοινού με αναγνωρισμένες προσωπικότητες του κινηματογραφικού χώρου (σκηνοθέτες, σεναριογράφους, ηθοποιούς, διευθυντές φωτογραφίας, ανθρώπους της παραγωγής, της διανομής και του μάρκετινγκ, καθώς και πρωτοπόρους των τεχνολογικών εξελίξεων).

Περισσότερα...

Το θησαυροφυλάκιο ταινιών FILM VAULT είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα με εκπαιδευτικό χαρακτήρα που προωθεί τρόπους με τους οποίους η κινηματογραφική εκπαίδευση μπορεί να αποκτήσει ρόλο κλειδί στη σχολική ύλη. Είναι ένα από τα δημιουργικά αποτελέσματα του προγράμματος EUforia, της διακρατικής πολιτιστικής συνεργασίας μεταξύ του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, και συγκεκριμένα μεταξύ του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (εκπαιδευτικού φορέα του ΦΚΘ), του πανεπιστημίου Spoleczna Akademia Nauk – San (Πολωνία) και του πολιτιστικού οργανισμού Laterna Magica Kulturalis es Oktatasi Szolgaltato Kft (Ουγγαρία), με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα MEDIA της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Περισσότερα...