Ο Γουέμπερ ασχολήθηκε παράλληλα με την ιστορία της τέχνης, την αρχαιολογία, την ποίηση, την τέχνη και τον κινηματογράφο. Είναι κυρίως γνωστός για τις ταινίες που ολοκλήρωσε σε συνεργασία με τον Τζέιμς Σ. Γουάτσον, αλλά έχει συνεργαστεί επίσης και με τη Μαίρη Έλεν Μπουτ στο Rhythm in Light (1934). Λίγο αργότερα, η τύχη του άλλαξε και υπέστη νευρικό κλονισμό από τον οποίο δεν συνήλθε ποτέ (Μπρους Πόσνερ).
Φιλμογραφία
1928 The Fall of the House of Usher (μμ, συν-σκηνοθεσία)
1930 Tomatoes Another Day (μμ)
1931 The Eyes of Science (μμ)
1933 Lot in Sodom (μμ, συν-σκηνοθεσία)
Γεννημένος σε πλούσια οικογένεια, ο Γουάτσον (1894-1982) θεωρήθηκε από πολλούς ένας άνθρωπος της Αναγέννησης σε κάθε τομέα απασχόλησής του: γιατρός και ερευνητής, άνθρωπος των γραμμάτων, συντηρητής, φιλάνθρωπος και κινηματογραφιστής. Μετά την αποφοίτησή του από την ιατρική σχολή, μεταξύ των ετών 1920-29, ο Γουάτσον αγόρασε και εξέδωσε το The Dial, ένα λογοτεχνικό περιοδικό που ιδρύθηκε από τον Ραλφ Γουάλντο Έμερσον το 1840. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1920, γοητεύτηκε από τον κινηματογράφο και δημιούργησε μια εντυπωσιακή σειρά ταινιών, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγονται οι: Η πτώση του οίκου των Άσερ (1928), Tomatoes Another Day (1930) και The Eyes of Science (1931).
Φιλμογραφία
1928 The Fall of the House of Usher (μμ, συν-σκηνοθεσία)
1933 Lot in Sodom (μμ, συν-σκηνοθεσία)
1934 Rhythm in Light (μμ, συν-σκηνοθεσία)