EDN Docs in Thessaloniki Masterclass

Πώς να βρείτε και να δημιουργήσετε το κοινό σας
με τον Μπεν Τζόνσον

 

Αίθουσα Παύλος Ζάννας,
Τρίτη 6 Μαρτίου 17:30-19:30

Πώς προσεγγίζεις και δημιουργείς ένα κοινό κατά τα πρώιμα στάδια μιας κινηματογραφικής παραγωγής; H απάντηση έγκειται στον έγκαιρο και κατάλληλο σχεδιασμό των στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εφαρμοστούν και στην ανάλυση του ευρύτερου πεδίου του κύκλου ζωής της παραγωγής σου. Οι επιτυχημένοι παραγωγοί δεν σκέφτονται απλώς το πώς θα αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους και πώς θα δημιουργήσουν ταινίες. Ο Μπεν Τζόνσον, Γενικός Διευθυντής της Gruvi, μιας εταιρείας τεχνολογίας μέσων που βοηθάει επιχειρήσεις ψυχαγωγίας να προσεγγίσουν και να αποκτήσουν ένα σταθερό διαδικτυακό κοινό, θα μοιραστεί πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν στο ψηφιακή μάρκετινγκ των ταινιών σας.

Ο Μπεν Τζόνσον ασχολείται με τη διαδικτυακή διαφήμιση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις πρώτες ημέρες του Web 1.0 και πάντα τον ενδιέφεραν ιδιαίτερα οι δυνατότητες να προσεγγίσεις ένα κοινό και να επικοινωνήσεις μαζικά μαζί του:

«Στο συνδεδεμένο κόσμο των νέων μέσων και της διασποράς πληροφοριών, οι παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ που εστίαζαν στην προώθηση μιας ταινίας κατά την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας είναι πλέον παρωχημένες και αναποτελεσματικές. Η συμπεριφορά του κοινού εξελίσσεται. Για να ξεχωρίσει η ταινία σου από τις υπόλοιπες και για να προσελκύσεις ένα νέο κοινό, πρέπει να αναλογιστείς και να αξιοποιήσεις μια σειρά από καινούργια εργαλείων και νέες μεθοδολογίες».

Με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, η παρουσίαση του Μπεν Τζόνσον θα εστιάσει, μεταξύ άλλων, σε θέματα όπως: γιατί οι παραδοσιακές αντιλήψεις σχετικά με τον μάρκετινγκ ταινιών είναι προβληματικές και ο μύθος της πρώτης εβδομάδας κυκλοφορίας· τι είναι η αξιακή αλυσίδα μιας ταινίας και πώς συγκεκριμένες πρακτικές μάρκετινγκ, εφόσον εφαρμοστούν εγκαίρως και σε πρώιμο στάδιο, μπορούν να βοηθήσουν στις διαπραγματεύσεις, στην αύξηση της χρηματοδότησης, καθώς και στην πώληση εισιτηρίων· πώς μπορείς να προσεγγίσεις το διαδικτυακό κοινό που σε ενδιαφέρει και να το πείσεις να παρακολουθήσει τις ταινίες σου είτε στις αίθουσες είτε στο ίντερνετ.

Η παρουσίαση θα βασιστεί εξ ολοκλήρου σε περιπτωσιολογικές μελέτες και πρότζεκτ που αναλύονται στo βιβλίο Wining your Audiences: Marketing Movies in the Connected World της Gruvi, το οποίο διατίθεται δωρεάν σε ψηφιακή μορφή και περιλαμβάνει πολλά παραδείγματα ανεξάρτητων ευρωπαϊκών ταινιών. Το masterclass πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μάστερκλας Docs in Thessaloniki Pitching Forum 2017 και συν-διοργανώνεται από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ντοκιμαντέρ (EDN) και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου Αιώνα. (http://edn.network/activities/edn-activities-2018/docs-in-thessaloniki-2018)